Το μάθημα της Ιστορίας στο Λύκειο είναι ένα από πιο απαιτητικά μαθήματα στα οποία οι μαθητές εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο. Πολλοί, μαθητές και εκπαιδευτικοί, θεωρούν ότι είναι μάθημα “διαβάσματος” και “αποστήθισης”, αυτό όμως είναι λανθασμένη αντίληψη. Οι χαμηλές επιδόσεις στις πανελλήνιες, οι λάθος αντιλήψεις για το μάθημα, τα λάθη στον τρόπο επεξεργασίας – ανάλυσης των ιστορικών πηγών αλλά και τα στατιστικά που δείχνουν πως τα 3/4 των φιλολόγων που διδάσκουν το μάθημα δεν έχουν κάποια ειδίκευση στην ιστορία, δείχνουν πως η διδασκαλία της Ιστορίας στο Λύκειο αντιμετωπίζει πολλές προκλήσεις.
Στο Εργαστήρι Διδασκαλίας της Ιστορίας θα ασχοληθούμε με τις θεωρητικές προσεγγίσεις της διδασκαλίας του μαθήματος αλλά θα προχωρήσουμε και σε πρακτικές. Μέσα από πραγματικά γραπτά μαθητών θα μάθουμε: την σωστή προσέγγιση και διόρθωση γραπτών και πώς ο εκπαιδευτικός μπορεί να δημιουργεί τα δικά του κριτήρια αξιολόγησης.