Τίτλος ΜΠΣ: Μεταπτυχιακό στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Φορέας Υλοποίησης: Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος
Μέθοδος Εκπαίδευσης: Πλήρως εξ αποστάσεως
Γλώσσα: Ελληνικά ή Αγγλικά
Αναγνώριση ΔΟΑΤΑΠ: ΝΑΙ
Διάρκεια Σπουδων: 3 εξάμηνα
ECTS: 90
Το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος (Neapolis University Pafos – NUP) είναι ένα από τα νεότερα και πιο σύγχρονα πανεπιστήμια της Κύπρου, ιδρυμένο το 2010 στην πόλη της Πάφου. Προσφέρει ένα ευρύ φάσμα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών προγραμμάτων σε διάφορους τομείς σπουδών, όπως Διοίκηση Επιχειρήσεων, Δίκαιο, Αρχιτεκτονική, Ψυχολογία, Πληροφορική, Τουριστικές Επιστήμες και Πολιτικές Επιστήμες.
Αποτελεί έναν σημαντικό εκπαιδευτικό οργανισμό στην περιοχή της Μεσογείου και παρέχει υψηλού επιπέδου εκπαίδευση με έμφαση στην καινοτομία και την ακαδημαϊκή αριστεία.
Μεταπτυχιακό στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Το Μεταπτυχιακό στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ στοχεύει να προωθήσει τον επαγγελματισμό των φοιτητών σε έναν κόσμο, όπου οι οργανισμοί και οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν σύνθετα προβλήματα, ενώ ταυτόχρονα στοχεύει στην ενίσχυση της κριτικής και καινοτόμου σκέψης των φοιτητών απέναντι στις σύγχρονες προκλήσεις και τις ερευνητικές τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ. Ο τομέας του ψηφιακού μάρκετινγκ εξελίσσεται ταχέως παράλληλα με την ανάγκη των επαγγελματιών της αγοράς να είναι εξοπλισμένοι με σύγχρονα εργαλεία διαχείρισης γνώσης. Σε αυτό το βαθμό, το Μεταπτυχιακό στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ στοχεύει να εξοπλίσει τους φοιτητές με εργαλεία και τεχνικές κριτικής ανάλυσης και προσέγγισης υψηλού βαθμού επαγγελματικών προτύπων. Επιπλέον, το Μεταπτυχιακό στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ στοχεύει στην προώθηση των ερευνητικών δεξιοτήτων των φοιτητών εφαρμοζόμενες σε πραγματικού κόσμου καταστάσεις.
ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, ανακοινώνει την επαγγελματική πιστοποίηση του νέου Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στο Ψηφιακό Marketing (MSc) από τον πλέον διεθνώς καταξιωμένο φορέα πιστοποίησης στο ψηφιακό marketing, το Digital Marketing Institute (DMI).
Οι απόφοιτοι του προγράμματος αποκτούν την ιδιότητα του Certified Digital Marketing Associate, αμέσως μετά την αποφοίτησή τους και χωρίς περαιτέρω κόστος και εξετάσεις πιστοποίησης και εγγράφονται δια βίου μέλη του Καταλόγου των Certified Professionals του DMI, ο οποίος σήμερα αριθμεί παγκοσμίως 55.000 επαγγελματίες του κλάδου.
Κατά τη διάρκεια των σπουδών τους οι φοιτητές/τριες έχουν πρόσβαση στην ηλεκτρονική βιβλιοθήκη του DMI με δυνατότητα αξιοποίησης μελετών περίπτωσης (case studies), ασκήσεων προσομοίωσης, ηλεκτρονικών βιβλίων και εγχειριδίων, ενώ οι διδάσκοντες έχουν πρόσβαση στην ηλεκτρονική βιβλιοθήκη του DMI με τις αντίστοιχες δυνατότητες των φοιτητών.
Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στο Ψηφιακό Marketing προσφέρει μία σε βάθος και ολοκληρωμένη πρόσβαση στα κύρια αντικείμενα του ψηφιακού marketing περιλαμβανομένων της στρατηγικής και του σχεδιασμού, έρευνας, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στη ψηφιακή διαφήμιση, στη βελτιστοποίηση ιστοτόπου και την ανάλυση δεδομένων.
- Διάρκεια Προγράμματος: 3 εξάμηνα (πλήρης φοίτηση, 90 ECTS)
- Γλώσσα Διδασκαλίας: Ελληνική
- Τρόπος Διδασκαλίας: Εξ αποστάσεως μέσω πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης
- Αξιολόγηση μέσω εργασιών, δραστηριοτήτων και τελικών γραπτών εξετάσεων
- Μαθήματα: Καλύπτουν θέματα όπως: Διοίκηση, Marketing, Digital Marketing και Τεχνολογίες Αιχμής.
- Δίδακτρα:
€5500€5.000 με δυνατότητα πληρωμής ανά εξάμηνο ή σε εως 4 δόσεις. Δυνατότητα επιπλέον έκπτωσης για ανέργους, τρίτεκνους, πολύτεκνους και οικονομικά ασθενείς,
ΕΞΑΜΗΝΟ 1
Κωδικός | Τίτλος Μαθήματος | Είδος μαθήματος | ECTS |
---|---|---|---|
DDM515 | Ψηφιακό Μάρκετινγκ | Υποχρεωτικό | 7.5 |
DMBA500 | Μεθόδοι έρευνας και Ανάλυση Δεδομένων | Υποχρεωτικό | 7.5 |
DMBA561 | Διοίκηση Μάρκετινγκ & Επιχειρησιακή Επικοινωνία | Υποχρεωτικό | 7.5 |
DDM504 | Ψηφιακή συμπεριφορά καταναλωτή | Υποχρεωτικό | 7.5 |
ΕΞΑΜΗΝΟ 2
Κωδικός | Τίτλος Μαθήματος | Είδος μαθήματος | ECTS |
---|---|---|---|
DDM505 | Στρατηγικές Ψηφιακής Επικοινωνίας και Κοινωνικών Μέσων | Υποχρεωτικό | 7.5 |
DDM508 | Ανάλυση Μεγάλων Δεδομένων και Μετρικά Mάρκετινγκ | Υποχρεωτικό | 7.5 |
DMBA584 | Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία | Υποχρεωτικό | 7.5 |
DIS507 | Αναδυόμενες Τεχνολογίες Αιχμής | Υποχρεωτικό | 7.5 |
ΕΞΑΜΗΝΟ 3
Κωδικός | Τίτλος Μαθήματος | Είδος μαθήματος | ECTS |
---|---|---|---|
DDIS600 | Διπλωματική Εργασία | Υποχρεωτικό | 30 |
Οι ενδιαφερόμενοι που θέλουν να εγγραφούν στα Μεταπτυχιακά Προγράμματα του NUP θα πρέπει να καταθέσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά πριν την καταληκτική ημερομηνία στο i-Εκπαίδευση.
Δικαιολογητικά Εγγραφής
- Αίτηση Εισδοχής (κατεβάστε την εδώ)
- Απολυτήριο Λυκείου
- Αντίγραφο Ταυτότητας ή Διαβατηρίου
- Πτυχίο και Αναλυτική Βαθμολογία
- Βιογραφικό σημείωμα (CV)
- Πιστοποιητικό Επάρκειας Αγγλικής γλώσσας
- Στοιχεία δύο ατόμων για συστάσεις (εργοδότη ή καθηγητή)
- Δήλωση προσωπικού ενδιαφέροντος (μέχρι 500 λέξεις)
H απάντηση σχετικά με την έγκριση ή την απόρριψη της αίτησης του υποψηφίου γίνεται από το Πανεπιστήμιο στην ηλεκτρονική διεύθυνση του υποψηφίου μεσα σε 3-5 ημέρες.