Course Features
- Διαλέξεις 61
- Quiz 0
- Διάρκεια ημέρες
- Επίπεδο Expert
- Γλώσσα Ελληνικά
- Μαθητές 215
- Αξιολογήσεις Yes
Διδακτέα ύλη
- 7 Sections
- 61 Lessons
- Μέρες
Expand all sectionsCollapse all sections
- Εισαγωγή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων10
- 1.0Ορισμός Εκπαίδευσης Ενηλίκων
- 1.1Η έννοια της Διά Βίου Μάθησης
- 1.2Ενηλικίωση
- 1.3Αναδυόμενη Ενηλικίωση
- 1.4Ενηλικιότητα
- 1.5Αυτοπροσδιορισμός και Ενήλικες
- 1.6Ορισμός Αυτοπροσδιορισμού
- 1.7Συστατικά στοιχεία του αυτοπροσδιορισμού
- 1.8Η αυτοπροσδιοριζόμενη συμπεριφορά
- 1.9Δεξιότητες λήψης αποφάσεων-Δεξιότητες λήψης επιλογών-Επίλυση προβλημάτων-Καθορισμός και επίτευξη στόχων-Εσωτερικός τόπος ελέγχου-Αυτοαποτελεσματικότητα-Προσδοκία για το αποτέλεσμα-Αυτογνωσία-Δεξιότητες αυτοελέγχου-Συνηγορία του εαυτού
- Τα χαρακτηριστικά των ενηλίκων εκπαιδευομένων4
- Ενήλικες Ρομά, παλιννοστούντες, μουσουλμάνοι, κρατούμενοι, ΑΜΕΑ, άτομα τρίτης (ώριμης) ηλικίας12
- 3.0Χαρακτηριστικά συγκεκριμένων ομάδων ενηλίκων
- 3.1Ενήλικες Ρομά
- 3.2Ενήλικες παλιννοστούντες
- 3.3Ενήλικες Μουσουλμάνοι
- 3.4Ενήλικες κρατούμενοι
- 3.5Εκπαίδευση ενήλικων κρατούμενων
- 3.6Άτομα με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΕΕΑ)
- 3.7Στόχος ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης (ΕΑΕ)
- 3.8Επίτευξη στόχων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης (ΕΑΕ)
- 3.9Μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΕΕΑ)
- 3.10Εμπόδια ατόμων με αναπηρία-Εξωτερικά εμπόδια-Εσωτερικά εμπόδια
- 3.11Ενήλικοι Τρίτης ηλικίας
- Αποτελεσματική μάθηση-Διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών και στόχων8
- 4.0Προϋποθέσεις αποτελεσματικής μάθησης
- 4.1Διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών και στόχων
- 4.2Προσδιορισμός των Αναγκών Εκπαίδευσης (ΠΑΕ)
- 4.3Οι 3 φάσεις της διερεύνησης των μαθησιακών αναγκών των ενήλικων εκπαιδευομένων (Πατσός)
- 4.4Οι 3 φάσεις της διερεύνησης των μαθησιακών αναγκών των ενήλικων εκπαιδευομένων (Witkin & Altschuld)
- 4.5Διάκριση ανθρώπινων αναγκών
- 4.6Καθορισμός σκοπού και στόχων εκπαιδευτικού προγράμματος
- 4.7Συμπεράσματα
- Κλίμα σχολικής τάξης-Παράγοντες διαμόρφωσης του σχολικού κλίματος9
- 5.0Ορισμός σχολικού κλίματος
- 5.1Παρεμφερείς έννοιες του σχολικού κλίματος
- 5.2Διαφορές σχολικού κλίματος-σχολικής κουλτούρας
- 5.3Παράγοντες επιρροής σχολικού κλίματος
- 5.4Χαρακτηριστικά θετικού σχολικού κλίματος
- 5.5Είδη σχολικού κλίματος
- 5.6Το ψυχοκοινωνικό κλίμα
- 5.7Παράγοντες επιρροής ψυχολογικού κλίματος
- 5.8Ερωτηματολόγιο αξιολόγησης σχολικού κλίματος
- Διαχείριση της Σχολικής Τάξης και Καλλιέργεια Δεξιοτήτων Ζωής11
- 6.0Ο ρόλος των εκπαιδευτικών
- 6.1Βασικές ικανότητες για τη Δια Βίου Μάθηση
- 6.2Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα.
- 6.3Επικοινωνία σε ξένες γλώσσες.
- 6.4Μαθηματική ικανότητα και βασικές ικανότητες στην επιστήμη και την τεχνολογία
- 6.5Ψηφιακή ικανότητα
- 6.6Μεταγνωστικές ικανότητες (Learning to learn)
- 6.7Κοινωνικές ικανότητες και ικανότητες που σχετίζονται με την ιδιότητα του πολίτη
- 6.8Πρωτοβουλία και επιχειρηματικότητα
- 6.9Πολιτισμική συνείδηση και έκφραση
- 6.10Προγράμματα Παρέμβασης
- Αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση ενηλίκων7
- 7.0Εισαγωγή
- 7.1Υποστηρικτές και κατακριτές της ένταξης των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση
- 7.2Οφέλη Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση και σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία (μαθητές με ΔΕΠΥ, τυφλούς και μερικώς βλέποντες μαθητές, μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στα Μαθηματικά, σε κωφούς/βαρήκοους μαθητές, άτομα με αυτισμό)
- 7.3Κατηγοριοποίηση χρήσης ΤΠΕ
- 7.4Ομοιότητες και διαφορές Καθολικού Σχεδιασμού για τη Μάθηση και της Υποστηρικτικής Τεχνολογίας
- 7.5Καθολικός σχεδιασμός για τη μάθηση
- 7.6Συμπεράσματα