Όλες οι αλλαγές στην Αξιολόγηση γραπτού Αρχαίων Ελληνικών Γ΄ Λυκείου – Τι πρέπει να προσέχουν οι φιλόλογοι

15-02-19 i- Εκπαίδευση 0 comment

Αλλαγές στην Αξιολόγηση Αρχαίων Γ΄ Λυκείου

Η εγκύκλιος του ΥΠΕΠΘ ποου δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 3807/Β΄04-09-2018, με την υπ’αρ. Φ251/138819/Α5 Υπουργική Απόφαση, προβλέπει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο εξέτασης και αξιολόγησης γραπτών πανελλαδικών εξετάσεων στα Αρχαία Ελληνικά.

Οι αλλαγές αφορούν τόσο το Διδαγμένο όσο και το Αδίδακτο κείμενο στον τύπο και την μορφή των ασκήσεων, όσο και στον τρόπο βαθμολόγησης.

Οι αλλαγές έγιναν γνωστές σχεδόν από την αρχή της σχολικής χρονιάς, αλλά μέχρι σήμερα πολλοί φιλόλογοι που εργάζονται στον ιδιωτικό ή στον δημόσιο τομέα, έχουν ελλιπή ή και καθόλου ενημέρωση με αποτέλεσμα να μην μπορούν να καθοδηγήσουν και να προετοιμάσουν σωστά τους μαθητές τους.

71a42ae7863301ba46b5e226eaecf171 Xl  Article

Τι μπορούν να κάνουν οι φιλόλογοι;

Βασική προϋπόθεση για να βοηθήσουμε τους μαθητές μας είναι η σωστή ενημέρωση. Γι’ αυτόν τον λόγο στο i-Εκπαίδευση έχουμε προγραμματίσει ενημερωτικά σεμινάρια με διαδικτυακή συμμετοχή για την πληρέστερη ενημέρωση των συναδέλφων που διδάσκουν το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών.

Τα σεμινάρια θα διεξαχθούν τις Κυριακές 17 και 31 Μαρτίου στις 10.00πμ από τις φιλολόγους Δώρα Κουντουρά (17/3, Μεθοδολογία Αδίδακτου κειμένου) και Δώρα Ασημακοπούλου (31/3, Προσεγγίσεις στο Νέο Σύστημα Αξιολόγησης του Διδαγμένου κειμένου)

Η παρακολούθηση γίνεται διαδικτυακά και τα σεμινάρια θα βιντεοσκοπηθούν για όσους δεν καταφέρουν να τα παρακολουθήσουν κατα την ώρα διεξαγωγής. Ακόμη θα δοθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης στους συμμετέχοντες. (για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ)

Ο αριθμός των θέσεων είναι περιορισμένος γι’ αυτό κάντε τώρα την κράτηση της θέσης σας.

Κλείστε θέση τώρα


Leave a reply